Alla inlägg under september 2007

Av Sofia Kamph - 8 september 2007 12:40

Tjohej! Full rulle hela veckan har det vart =)

Var ute i förmiddags o åkte till skogen i hopp om att hitta kantareller men jag hitta INGET. Får trösta mig med att jag fråga min kära mamma om jag fick en påse o det fick jag =) Barnen tyckte det var skoj iaf, de plocka blåbär o ja, åt upp dom på plats hehe. Sen kom vi hem strax innan elva, då var elias jättetrött så det var bara o lägga honom. vi andra åt pannkakor o han får äta nu när han ska vakna, borde blir närsomhelst.

Igår var Elenor här o drack vin o vi hade trevligt. Hon är mamma till Emil som Julia går tillsammans med på dagis. De leker typ jämt o gillar varann jättemycket! Ikväll kommer Linda hit o ska ta med lillsessan o testa bärsjal, och så ska vi se på "music & lyrics". Ska försöka få hit Pia osså, om hon mår bättre förstås. Nu ska jag sätta fart o städa *suck*. Ska bli så skönt att få flytta snart! Då får man lite mer plats på altanen o så.

Tjingeling!

Av Sofia Kamph - 3 september 2007 10:09

I fredags åkte vi ner till småland =) Vi fick i bröllopspresent av ett par som bor där nere att vi fick två övernattningar hos dom inklusive allt =) Superkul va det! Min bror bor ju där nere med sin familj o barnen tyckte det var jättekul o träffa sina kusiner =)

Kom hem igår strax innan åtta, lillkillen var jättetrött då så han somna gott då, de andra var lite små pigga, så de somna nog inte förrens vid halv nio-9 typ. Sen upp tidigt idag, vakna vid halv sju.


Jag själv skulle ha gått o skolan idag, men har haft ont i halsen hela helgen, o även imorse. Nu är det dock bättre iaf.

Ska rensa barnkläder idag, har ju massa bebisar runt om mig nu =) Min kompis Linda fick en tjej för lite mer än en månad sen, o sen har en bekant fått en liten kille. Så nu ska jag försöka bli av med lite kläder (typ två flyttkartonger haha).

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards