Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Bakade igår, igen =)

Av Sofia Kamph - 29 augusti 2008 09:36

Hej hej! har haft fullt upp med intervjuer o massa grejer att göra  hela dagarna känns det som. Men hursomhelst. Igår gjorde jag mina goda Chokladcupcakes o testa en ny frosting till den, Ultimate Chocolate Frosting efter ett recept jag hitta på nätet. Det blev liiiiite för sött för min smak, annars är dessa cupcakes jättemumsiga, men choklad frostingen tog över lite. De andra blev iaf nöjda =)

Här kommer lite bilder:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Kamph - 6 september 2008 18:33

Hej hej alla vänner =) Idag har vi möblerat om i vardagsrummet, tänkte inte skriva så mycket nu, ska till en kompis o dricka vin o ha trevligt =)   men här kommer bilder på vårt "nya" vardagsrum. Ursäkta att det inte är så städat ;   ...

Av Sofia Kamph - 2 september 2008 19:12

hej!! Idag kom Veronica över med söta lilla Cazper o kolla in lite vinterkläder! Jag fixa tonfiskröra till lunch, o så  gjorde jag några Strawberry Cupcakes med A8 i. MUMS! Ska lägga in bild här såklart ;)   Sen har jag en del jobb på g också. Ett ...

Av Sofia Kamph - 23 augusti 2008 15:45

Ikväll e det fest =) några kompisar kommer över, vi ska äta kräftor (eller jag o en tjej iaf, de andra får tacopaj), dricka o ha trevligt =). Har vart duktig här hemma, röjt o fixat. Nu står mannen o fixar disken, o jag sitter här :P har fixat mig ...

Av Sofia Kamph - 20 augusti 2008 23:11

Hemmagjord tårta, med fyllningarna: 1. After 8 fluff 2. Vispgrädde med skivade jordgubbar 3. SMBS (tror jag mindes rätt, en marängsmörkräm, supergooo). Täckt med sugarpaste och dekorerad med flowerpaste och after 8 bitar ...

Av Sofia Kamph - 20 augusti 2008 23:06

Idag har jag vart överallt känns det som ;) Linda var här o åt lunch o så gjorde vi massa småblommor till tårtan jag har gjort ikväll. Supertrevligt =) Sen hämta jag barn, o när vi ändå var i haninge C handla jag lite skor till alla 3, jättefina. Ko...

Ovido - Quiz & Flashcards