Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

kvällsbesök

Av Sofia Kamph - 16 augusti 2008 23:20

Vår kära granne Jugge kom förbi i kväll, han var gräsänkling med barnen hos sin mamma, så han ville komma förbi. 

Han försöker övertala min man att ge upp sin lastbils karriär  till att börja väva galler, vet inte riktigt vad jag känner för det ;)

Plus att han vill försöka få niklas att hoppa fallskärm :O

Fatta va fräckt att han inte frågar mig!!!!! Nä, jag skulle aldrig våga göra det. Pröjsa för att riskera livet. Nej tack. Jag trivs bäst med mina fötter på marken, eller åtmindstonde en fast grund.


Imorrn ska jag nog gå iväg på Lingon & Blåbär klädparty, är en flitig handlare, men ska nog ta det lugnt denna månad, ska ju en sväng på IKEA tänkte jag ju.......


Natti natti alla mina anonyma läsare (du vet att du känner dig träffad va ;)?)

 
 
Ingen bild

Pia

18 augusti 2008 09:29

Träffad!! :D Måste ju skriva nåt också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Kamph - 6 september 2008 18:33

Hej hej alla vänner =) Idag har vi möblerat om i vardagsrummet, tänkte inte skriva så mycket nu, ska till en kompis o dricka vin o ha trevligt =)   men här kommer bilder på vårt "nya" vardagsrum. Ursäkta att det inte är så städat ;   ...

Av Sofia Kamph - 2 september 2008 19:12

hej!! Idag kom Veronica över med söta lilla Cazper o kolla in lite vinterkläder! Jag fixa tonfiskröra till lunch, o så  gjorde jag några Strawberry Cupcakes med A8 i. MUMS! Ska lägga in bild här såklart ;)   Sen har jag en del jobb på g också. Ett ...

Av Sofia Kamph - 29 augusti 2008 09:36

Hej hej! har haft fullt upp med intervjuer o massa grejer att göra  hela dagarna känns det som. Men hursomhelst. Igår gjorde jag mina goda Chokladcupcakes o testa en ny frosting till den, Ultimate Chocolate Frosting efter ett recept jag hitta på näte...

Av Sofia Kamph - 23 augusti 2008 15:45

Ikväll e det fest =) några kompisar kommer över, vi ska äta kräftor (eller jag o en tjej iaf, de andra får tacopaj), dricka o ha trevligt =). Har vart duktig här hemma, röjt o fixat. Nu står mannen o fixar disken, o jag sitter här :P har fixat mig ...

Av Sofia Kamph - 20 augusti 2008 23:11

Hemmagjord tårta, med fyllningarna: 1. After 8 fluff 2. Vispgrädde med skivade jordgubbar 3. SMBS (tror jag mindes rätt, en marängsmörkräm, supergooo). Täckt med sugarpaste och dekorerad med flowerpaste och after 8 bitar ...

Ovido - Quiz & Flashcards